Minneskort

2011-09-14 @ 12:27:14
Som rubriken säger, var det ett minneskort som låg i paketet igår. Mitt ena här hemma försvann mystiskt förra veckan, och minne måste man ju ha så det avr bara till att beställa sig ett nytt. Ett aningens större än de jag har, men det är lika bra med tanke på hur mycket jag fotar :) särskilt nu när det börja närma sig lite bröllop på schemat ;)


Bild redigerad via instagram

Men idag till min stora förvåning så dök minneskortet upp! hade lagt sig mellan några grejer i kameraväskan så det inte syntes när jag sökte igenom den tidigare, typiskt men nu fick jag ju det större minneskortet köpt i alla fall! :)


Kommentarer
Postat av: Johannes Winger-Lang

Ganska fint minneskort ;)

2011-09-18 @ 10:30:18
URL: http://johanneslang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0