Helgen som gått

2012-04-16 @ 07:32:50
Den här helgen har det inte hänt så otroligt mycket spännande att berätta, har mestadels varit hemma eftersom min man haft brandjour, men lite bilder har jag tagit mig till att ta i alla fall.
Lyxade till det men en hemmagjord bananasplit i lördags, riktigt gott men tydligen påfrestande för lillkillen eftersom att han ganska fort efteråt tog sig en liten tupplur på soffan men boken i högsta hugg.
Igår så begav jag mig ut en stund men kameran eftersom jag såg att grannens rabatter börjat växa till liv, till och med här! Det blev några härliga konstraster mellan nya gröna växter och snö....ja ni läse rätt, här är snön inte borta, på vissa ställen är det rätt så mycket kvar men så är det att bo uppe i norrland ;) Trots snön så gillar jag det ändå.
De första två bilderna ser väl lite mer ut som att det är höst men så är ju inte fallet som tur är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0