World photography day

2012-08-19 @ 09:22:57
Idag så firas den så kallade world photography day det är en dag för att minnas alla fotografier genom åren.De har en sida på facebook som ni kan gå in och gilla de som ansvarar för detta projekt men ni kan också besöka deras hemsida: http://www.worldphotoday.org/ 
Där vill de även att folk ska ladda upp bilder på deras hemsida för att hylla denna dag. 
 
Men mitt uppmanande i detta härliga firande är att alla härliga fotografer och alla som håller i en kamera lägger upp en bild på sin blogg eller var helst ni vill! Det ska vara en bild taget detta år som ni är oerhört nöjda över för att fira dagen dela med er den till alla och sprida world photography day ännu mer! 
 
Det här är mitt bidrag till denna dag, en bild som jag tagit i sommar som jag är väldigt nöjd över! 
 
 
Så sprid nu detta alla fotografer och hemmafotografer! Ha en underbar fotodag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0