Midsommar!

2012-06-23 @ 21:24:36
Hade en väldigt trevligt misdommar, med grillat, efterrätter, trevligt sällskap och underbart väder! En perfekt midsommar med andra ord. Plus att jag fick inviga det nya objektivet lite mer ;) Älskar det!! :) Hpopas ni hade en härlig midsommar också kära läsare! 
Svägerskans fina lilla dotter
 
På studsmattan
 
 
 
Några fler bilder, miniatyrer, så klicka för att förstora
 
         
      
 
Min älskade man tog också någon bild på mig, det tillhör väl inte vanligheten att jag fastnar på bild men hade väl inget val denna gång! haha även en av dem ovan, stående. Händer inte så ofta!!
Miniatyrer också så klicka för att förstora
          

Kommentarer
Postat av: Marica

Superfina bilder! :) Hoppas jag får stjäla några? ;)

2012-06-25 @ 20:37:00
Postat av: Tess -Kervefors Foto & Media

Härliga bilder från en härlig tjej! ;) Toppenfina bilder på dig! :)

2012-06-26 @ 13:59:55
URL: http://kervefors.se/blogg
Postat av: AK

Jag snodde några bilden också, men jag frågade ju när du tog dem om det var ok.

2012-07-11 @ 18:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0