Underbara barn

2012-06-07 @ 10:17:00
Några bilder från en fotografering jag hade tidigare i år.
Två bilder från en barnfotografering jag hade tidigare i år, så fina och busiga :)
Förhoppningsvis så kommer det upp lite studentbilder här i veckan, hade fotografering igår och idag ytterligare några. Hoppas hoppas att jag får dela med mig och visa, för de blev så fina så, trots att det regnade till och från ganska rejält. Men det behöver ju inte betyda att det blir sämre bilder!
Men idag så skiner solen och jag hoppas att det ska hålla i sig så vi slipper regn under dagens fotograferingar.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, här kommer ett försenat svar på din kommentar på min blogg:

Jo de två översta bilderna är från Umeå men resten är fotade i Härnösand. :)

2012-06-07 @ 19:58:21
URL: http://godisflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0