Bilden direkt i kameran

2012-05-12 @ 08:13:40
Många tror att man kanske måste spendera flera timmar framför skärmen och redigera...men jag är inte sådan. Visst kan jag ibland sitta lite längre med en del bilder men jag försöker att ta bilden direkt i kameran för att slippa mycket efterarbete.
Här har ni till ex en bild på Sanna och Andreas, ni har ju sett en del bilder innan, här är i alla fall en av favoriterna, HELT OREDIGERAD.
.
Vill man så finns det väl hur mycket som helst att göra med en sådan här bild men jag tycker att den gör sig lika bra oredigerad. Eller vad tycker ni?
Här är en redigerad variant av den
Lite bättre färger än på originalbilden

Idag så är det något annat än fotografering som står på schemat, idag är det spelning med bandet som gäller, det kommer bli hur kul som helst, men lite nervöst då det är första uppträdandet för min del... Men förhoppningsvis så ska det väl gå bra ändå :)

Kommentarer
Postat av: Faffy13

Fin Blogg!



Följa Varandra På BlogLovin? :)

2012-05-12 @ 14:39:07
URL: http://ilovephotography.devote.se
Postat av: Sandra

Fin blogg :)



Vad hittar du på denna soliga lördag?

Kram

2012-05-12 @ 14:47:01
URL: http://sandrasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0