Majbrasa

2012-05-02 @ 19:41:30
Här kommer några små bilder från majbrasan i måndags, många barn och en trevlig dag/kväll! Hur härligt som helst! :)
Lite actionbilder
Det blev också några små spontana, mindre actionfyllda bilder, barnens kusiner är så härliga som vill ställa upp på foton, både spex och lite seriösare ;)
Här har vi en bild på dom flesta som var vid våran lilla brasa. OBS nästan inga barn här, så totalt nästan dubbla antalet kanske, alla fall hälften så många till utöver detta :)
Sen så hamnade jag på bild, för en gångs skull, efter att ha tagit kort på svägerskan så hade jag väl inget direkt val ;) Inte min starkaste sida att le på bild men ibland får man väl offra sig.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Hoppas att ni får vår snart också, det är så härligt att sitta i solen! Tycker inte direkt om mina fräknar heller men jag älskar det på andra, haha! :)

2012-05-02 @ 21:03:02
URL: http://amandakuren.blogg.se/
Postat av: Sofia

Oj, vad långt och fint hår du har fått! =)

2012-05-02 @ 23:33:12
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/
Postat av: Bettan

Du är u så fin Vicci, klart att du också ska vara med på bild!

2012-05-03 @ 10:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0