Vilken underbar dag!

2012-10-11 @ 11:09:09
Vaknade upp i morse och kände mig verkligen glad! Har fått sova ordentligt, allting flyter på hemma och det går även framåt med företaget. Lite extra glad över en grej som hände igår, ett enormt erkännande för mig som fotograf ;) Ska inte gå in mer på det men kände mig oerhört smickrad över händelsen.
Samt att jag idag har fått beröm av en av mina största inspirationskällor inom fotograferingen. Även det kan ni ju tänka er är väldigt överväldigande. Sitter nästan tårögd av glädje :) Så jag tror att nästan ingenting kan förstöra den här dagen nu!
 
Hoppas att ni får en lika underbar dag som jag! 
Bild från senaste försöket i studion! Är mycket gladare än bilden visar men den får duga ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Härlig dag med andra ord! =)

Svar: Oerhört! Och bättre blir den ;)
Viktoria Wigenstam

2012-10-11 @ 15:31:39
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Angus

Nyfiken på det enorma erkännandet! :) även jag fick en liten egoboost idag! :) ett noll till oss!

2012-10-11 @ 17:28:31
URL: http://angusfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0