Privata fotokurser

2013-04-22 @ 14:02:18
  
 
Ni har väl inte missat att jag lagt ut nya prislistor för mina provata fotokurser? Dom innehåller mer material än tidigare och jag tror ni kommer att gilla dom! En perfekt kurs för dig som vill lära dig öga mot öga och sedan kunna sitta och läsa efteråt, få direktrespons och jag kan visa om det är något som du inte förstår. 
 
Missa inte chansen, till en bra grundläggande början till ditt fotograferande. Oavsett om det är på hemmanivå eller du vill sats på yrket! 
 
Gå in på hemsidan för att läsa mer om privatkurserna: Privatkurser-info
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0