Redigeringsvideo

2013-04-12 @ 15:47:00
 
 
 Efter en förfrågan från Sandra så tänkte jag här visa en liten video om hur en av mina nyföddbilder är redigerad. Just när jag fotat bebisar så har man kanske inte alltid optimalt ljus och man får däremot lägga ner lite mer tid på redigeringen. Men egentligen inte så fasligt mycket ändå. 
Haka  nu inte upp er på ord i videon, jag kanske inte pratar direkt "redigerings-språk" så det får ni har lite överseende med. 
 
Videon visar alltså redigering gjord i lightroom (3), så alla er med vanliga photoshop tyvärr...men å andra sidan kanske jag kan omvända er till lightroom? haha :) Hoppas ni gillar den! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0