Fina Alvin

2013-08-07 @ 11:47:45
 
Här är två bilder på otroligt söta lilla Alvin som var endast 5 dagar när fotograferingen ägde rum! Fantastisk söt och så oerhört liten. Det är verkligen en upplevelse att få vara nyföddfotograf! :) 
 
Det är fortfarande lite dåligt flyt på mina uppdateringar men lugnet har inte riktigt lagt sig ännu, mycket jobb och vardagssysslor som ska göras så bloggen blir lite bortprioriterad. Men jag hoppas att jag snart får lite extra tid över så att jag kan visa er lite bilder från sommarens alla fotograferingar! 
 
Håller också på med ett litet hemligt projekt också, ska inte säga så mycket om det just nu men tro mig, ni kommer att få veta så småningom vad det handlar om :) Det kommer att bli så otroligt roligt och bra! Det är jag helt övertygad om! Projektet har redan startat och kommer nog inte att vara klart förrän till våren/sommaren igen men det kommer att vara värt varenda dag! :) Nu blir ni allt lite nyfikna haha!

Kommentarer
Postat av: Elionia

va fin blogg du har :) vad använder du för kamera? :)

Svar: Tack så mycket :)
Jag använder en Canon EOS 5D Mark II. :)
Skriver det, även om det inte bara är kameran som gör jobbet ;) hihi
Viktoria Wigenstam

2013-08-07 @ 21:46:37
URL: http://elionia.se
Postat av: ˟ Photospiration

Fint! :)

Svar: Tack så jätte mycket! :)
Viktoria Wigenstam

2013-08-18 @ 15:53:43
URL: http://photospiration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0