Oj! Vad hände?

2013-08-27 @ 08:53:00
Foto: Rebecka Krispinsson 
 
Blev helt i chock när jag loggade in här på bloggen, vet inte hur det gått till men under gårdagen så hade jag ungefär det dubbla antalet besökare motför vad jag brukar! Det känns helt fantastiskt roligt! Jätte kul att så många har hittat hit för att kika. Ni anar inte hur glad jag blir! :) 
 
Idag ska jag försöka jobba ikapp med lite bilder, många leveranser som ska iväg och urval som ska sickas, ska försöka jobba bort allt jag bar kan inför nästa vecka, vad som händer då får ni veta lite längre fram, men det kommer att bli såå roligt! Längtar verkligen! 
 
Men tillbaka till er nya läsarna, var ifrån kommer ni allihop? Hur har ni hittat hit?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0