God Jul alla fina läsare

2013-12-23 @ 11:42:12
 
2013 har varit ett helt underbart år för mitt företag. Jag har träffat många nya människor, hittat nya passioner och utvecklats massor! Studion har fått ny lokal och är snart helt klar. Jag kan inte tacka er kunder nog mycket för all kärlek som ni gett mig och för att jag får fortsätta jobba med det jag älskar. Ni är alldeles fantastiska och jag hoppas att nästa år blir minst lika bra om än det är svårt att toppa! 

God Jul på er allihop då jag mest troligt inte kommer att titta in här under morgondagen. 

Ni är värda varenda julkram som jag kan ge! Alla mina fina kunder är tyvärr inte med här men ni som inte är med, ni har förgyllt min vardag MINST lika mycket! 
Tusen tack för detta år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0