Gulliga kunder

2013-12-10 @ 12:20:00
‘‘Min Privatkurs hos Viktoria var precis som jag förväntat mig, om inte bättre.
en mycket glad och trevlig person som fick en att känna sig välkommen och då vi började sätta igång med själva utbildningen/kursen så förklarade hon på ett sätt som jag förstod bra,. Inge krångel utan helt enkelt Bra och lätta ord som även en Inte så kunnig nybörjarfotograf skulle förstå.

Jag rekommenderar verkligen viktoria för hon är öppen och verkligen en av dom gladaste personer jag mött. På något konstigt sätt känns de som jag känt henne hela livet och jag vet att behöver jag hjälp kan jag bara skriva och hon svarar och hjälper mig. En Duktig fotograf/lärare med hjärtat på rätt ställe.’’
 
/Angelica 
 
 
 
Behöver jag säga annat än att jag blir rörd så tårarna nästan kommer? Jag kan visserligen gråta för väldigt små saker men sånt här värmer lite extra i hjärtat! 
Och eftersom att jag känner mig så givmild så har jag nu ett litet specialerbjudande för ni som vill köpa en privatkurs hos mig. Men pass på, det finns endast 5 kurser att boka!
 
Läs mer och boka på hemsidan.
www.viktoriawigenstam.se/kurser/kursutbud/privatkurs

Kommentarer
Postat av: Cajsa Lindahl

hehe jo men alltså man känner ju en sån enorm glädje så varför inte skriva om det liksom!?

ja verkligen! Finns inget bättre! de här veckorna som nyfrälst har varit de bästa veckorna i mitt liv! Känner mig inte ensam i denna värld mer.

Svar: Precis! Man vill bara skrika ut det :) hihi

Jag är verkligen så glad att du hittat rätt! Du är aldrig ensam längre! :) hihi
Som sagt jag kan inte uttrycka hur glad jag är för din skull! Även om vi inte känner varann så jätte bra så hade jag Järna hoppat genom skärmen och kramat om dig!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-12-10 @ 19:02:28
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0