Nyhet 2014

2013-12-29 @ 10:00:00
 
Här är ett litet collage från min allra senaste fotografering som jag genomförde igår. Så kallade "smash the cake". 
Det kommer att vara min efterlängtade nyhet inför 2014. Under eftermiddagen så kommer jag att släppa prislistan och det kommer att bli ett grymt lanseringspris eftersom det är helt nytt! Men mer om det i eftermiddag, håll ögonen öppna. 
 
Det var en otroligt rolig fotografering med lilla Miranda, En massa kladd mot slutet men oj så roligt ändå. Kan ju erkänna också att jag vurpade sådär snyggt inne i studion! Tur dock att bara Mirandas mamma såg det haha! Pladask rakt ner på golvet. Kanske inte ska ha tjocksockar när jag fotograferar! 
Men det blev många fina bilder och jag är så nöjd! När jag släpper paketet kommer ni att få se en liten kort video också ;) 

Kommentarer
Postat av: fotografvesna.se

Så roligt, hade tänkt me något sånt me när ja startar min studio... Det är väldigt vanligt i USA med såna fotograferingar med "smash the cake"

Svar: Ja verkligen jätte kul! Väldigt kladdigt dock men det är det värt ;)
Jo det är det, det har väl inte nått riktigt hit till Sverige i samma utsträckning men det lär väl komma snart också gissar jag.
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-12-29 @ 10:29:17
URL: http://fotografvesna.se/
Postat av: Frida

Så fina bilder du tar :D kul att finna andra foto tokiga :P hehe
Ha en fin dag. kram

Svar: Tusen tack! Ja det är alltid kul att hitta fler! Detsamma till dig!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-12-29 @ 13:59:25
URL: http://svenssonfru.blogg.se
Postat av: Elin Ernér

Åh vilka fina bilder. En riktigt rolig idé, som jag kanske får prova på min systers små barn!

Svar: Tusen tack! :)
Ja det är verkligen kul!! Värt att ge ett försök!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-12-29 @ 15:05:50
URL: http://elinerners.blogg.se/
Postat av: Frida

Så lite så :D
Tack tack.
Kram

2013-12-29 @ 15:28:07
URL: http://svenssonfru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0