Ännu en bra vecka!

2013-02-18 @ 09:40:23
 
Den här veckan så kommer jag nog mest troligt att få fota en till liten bäbis! Hur underbart är inte det! Blir lika glad när jag får veta det, för varje litet underverk! Det känns verkligen så bra att fota de små liven. 
Jag har äntligen hittat det perfekta för mig, och newbornfotografering är en av mina stora favoriter! Inte så konstigt kanske...
 
Har så mycket grejer bland rekvisitan som jag inte hunnit använda ännu, får se om jag får chansen i veckan. Det är så många faktorer som spelar in. Ibland vill småttingarna inte alls som man själv vill och ibland så passar det bara inte med vissa tillbehör. Det beror mycket på bäbisen också. Men jag vet att det kommer att gå bra! 
 
Är ni sugna på lite newborn-foto-tips kanske? Kommentera om det är något som ni känner er intresserade av att jag visar :) 

Kommentarer
Postat av: Emelie Fagerberg

Självklart är vi sugna på newborn-foto-tips! Helt underbara bilder du tar!

Svar: Tack snälla :) Men härligt! Det låter ju bra, ska se om jag kan knåpa ihop något bra :)
Viktoria Wigenstam

2013-02-18 @ 14:39:38
URL: http://www.emeliefagerberg.com
Postat av: Anonym

Ja gärna!! "Mina" new born sprattlar hej villt och gör allt annat än och sova!

Svar: Hihi så var det på min första :) Kul att ni svarar så jag vet! :)
Viktoria Wigenstam

2013-02-18 @ 16:37:05
Postat av: Sabinas foto

Jag tar gärna emot tips! Jag är inte så rutinerad när det gäller att fotografera nyfödda så det vore grymt bra med lite råd. =)

Svar: Vad bra! Som jag skrev till en annan så ska jag försöka knåpa ihop några små tips så får vi hoppas att det är något som ni inte redan vet :)
Men det är verkligen inte alltid så lätt att fota de små!
Viktoria Wigenstam

2013-02-18 @ 18:43:05
URL: http://sabinasfoto.wordpress.com
Postat av: Sara Björk

Ja såna tips vill jag ha =) och gärna tips på sidor där man kan hitta söta rekvisita =)

Svar: Ah bra idé! :) Ska se vad jag kan hitta :)
Viktoria Wigenstam

2013-02-18 @ 19:48:34
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Guu så himla sööt liten bebis!! Riktigt fin bild :)

Svar: Tack snälla :) Vad glad jag blir!
Viktoria Wigenstam

2013-02-19 @ 12:56:56
URL: http://blogg.fotografia.se
Postat av: Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

gud så söt :) alltid kul med fototips så det får du gärna dela med dig av!

Svar: Tack för din kommentar :) Håller på att knåpa ihop lite små tips :)
Viktoria Wigenstam

2013-02-28 @ 19:52:37
URL: http://jennifers.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0