Utmaning!

2013-02-03 @ 08:55:00
 
Fotograferingen som jag hade i onsdags var verkligen en utmaning för mig. Det skulle fotas bilder till lite hemsida och skkiva. Och stilen är lite annorlunda den jag brukar köra på, men kände att det var ändå en grej som jag nog skulle klara av. Det är en av fotograferingar som jag faktiskt varit nervös både innan och efter. Tills man fått höra vad de tyckte om bilderna. Men känlslan på plats var att jag nog lyckats hyfsat! 
Att då sedan få höra att de är väldigt nöjda kom verkligen som en lättnad. Jag var nöjd, men frågan är ju om jag hade lyckats få fram det som dom var ute efter. Och det gjore jag! :) Känns oerhört bra! Att lyckas med en sådan rej också och veta att man klarar av det! 
 
Ni får se fler bilder sen men ni får nöja er med den här tills vidare ;) 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Ser ju nästan lite skräckfilmsaktigt ut =)

Svar: Ja nästan lite den tanken, inte riktigt men lite sådär .... ja svårt att förklara men man ska inte se utan bara ana... Kommer fler bilder sen som inte ser lika skräckfilms-aktiga också :)
Viktoria Wigenstam

2013-02-03 @ 10:00:56
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Amanda

Har ni sådär mycket snö kvar? Fusk! Här är allt i princip borta... Jag vill också ha det sådär fint!

Svar: Japp, och mer kom det idag....det tar aldrig slut! Du får ta dig en norrlandsresa :) haha
Viktoria Wigenstam

2013-02-03 @ 17:13:58
URL: http://amandakuren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0