Lugnare vecka

2013-01-28 @ 20:01:35
 
Känns rätt skönt med en vecka utan stress :)  Älskar verkligen mitt jobb men ibland är det också väldigt skönt att ta det lugnt ;) Och bara umgås med familjen och mysa mysa mysa! 
Kommer troligen ha en liten fotografering i morgon, vet själv inte så mycket eller ritkigt vad det är men det ska väl förhoppningsvis klaras upp innan. Med lite tur kanske jag får visa bilderna här också. Men det får jag återkomma om. 
 
Den här veckan kommer också att resultera i en hel del planering inför ett event om några veckor. Säger inte mer ännu utan det får ni veta när det är dags. Men det är lite smågrejer som ska ordnas. Kommer också att planera en del inför kommande videotips. På onsdag kommer första att publiceras, deadline är satt! Fler kommer men dom får ni vänta lite längre på ;) 
 
Inser nu när jag skrivit att det ändå är en del att ta itu med, så lugn vecka var det :) Men å andra sidan, vad gör det när man faktiskt gillar varje sekund? 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lea Rebecka Photography

Nyfiken jag vart nu:P

Svar: Hihi kan berätta när vi ses ;)
Viktoria Wigenstam

2013-01-28 @ 20:16:37
URL: http://rebudka.blogg.se/fotobloggen
Postat av: Lea Rebecka Photography

Det får du göra;)

2013-01-28 @ 20:28:24
URL: http://rebudka.blogg.se/fotobloggen
Postat av: Sara Björk

Vilken härlig bild! =)

Svar: Tack snälla :) Det är tur man ser bekvämare ut än vad man är ;) haha
Viktoria Wigenstam

2013-01-29 @ 12:41:55
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0