Bröllopsbomb Elisabeth ♥ Mikael

2013-06-13 @ 12:43:04
 
 
 
Några av alla fina bilder som jag tog på Elisabeth och mikael i slutet på maj. Dom var så otroligt fina tillsammans med sina två döttrar. Genuin glädje och kärlek, det gör ju att mitt jobb låter väldigt enkelt att gå till. Vilket det ju faktiskt är! Helt otroligt alltså! 
 
Börjar nu komma ikapp med allt efterarbete från förra veckan. Bara lite nyföddbilder och bröllop kvar att redigera och skicka iväg. Det tar mycket längre tid än vad man kan tro att sitta efteråt, nu lägger inte jag ner så mycket arbete på själva redigeringen men med så många bilder så tar det tid :) 
 
Nu laddar jag upp ordentligt krafterna till midsommarhelgen, för då blir det både spelning med bandet och i samma veva lite bandfoto och konsertfoton. Kommer nog att bli en riktigt bra dag! 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Åh så fina bilder! =)

Svar: Tack så hemskt mycket!! :)
Viktoria Wigenstam

2013-06-14 @ 09:58:12
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Elisabeth Eriksson

med en så glad och lättsam fotograf som du Viktoria så var det inte svårt att visa glädje. Många fina foton, ja alla vi fick var jättefina. Det blir ett bra album med minnen :-) och jag har fått kommentarer att jag ser ung ut, bara det är värt massor ;-) .Skämt åsido, ångrar inte en sekund att vi anlitade dig. Kändes rätt ända sen jag träffade dig på bröllopsmässan.

Svar: Åh vad glad jag blir Elisabeth! Jag är så glad över att ni blev så nöjda! <3
Viktoria Wigenstam

2013-06-14 @ 20:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0