Favorit på Elin

2013-06-13 @ 19:24:39
 
Som konstrast mot alla bröllopsbilder som kommer och komma skall på bloggen så tänkte jag visa er en av mina absoluta favoriter från fotograferingen som jag hade med Elin och Staffan. Elin, gitarren, miljön, ja allt bara klaffar alltså! Tänk att i det gamla "rucklet" fanns sådana fina skatter att hitta, för vilket rum alltså! Helt förälskad haha 
 
Det här känns lite annorlunda också motför vad jag brukar fotografera med det är just det som är så roligt! För då tröttnar man aldrig nånsin känns det som. Älskar musik och den här lite gamla känslan över bilderna som vi har fått fram nu, den känns klockren och helt mig fast på ett annat plan än spralliga bröllopstokiga Viktoria! :) 
 
Förhoppningarna är att ni i framtiden kommer att få se mer av musiktokiga Viktoria också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0