Loreen , stadsfesten 2013

2013-06-30 @ 18:56:56
 
Här är några utvalda bilder från konserten med Loreen i helgen på stadsfesten i Skellefteå. Det har varit en otrolig helg med många band och jag har fått ihop många bra bilder som ni ska få se eftersom! Håller på att ladda in allt på datorn nu, sen har jag massor av andra fotograferingar som genomförts i veckan som ni senare ska få se lite bilder från. Men det blir lite senare när jag hunnit klart att redigera allihop! :) Det är inte bara att gå och ta korten och sen är det klart, utan en massa efterarbete också som inte syns! Men nu har jag en lugn vecka där jag kan lägga all energi på allt sånt! Håll utkik efter fler konsertbilder på bland andra, Vaihn, sunrise avenue, Håkan Hellström, Magnus Uggla, Petra Marklund och några till :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angus

Väntar med spänning på Håkan :) fina bilder!!

Svar: Tack snälla! Ja det blev några bra på honom, kommer upp i veckan nån gång ;)
Viktoria Wigenstam

2013-06-30 @ 23:33:26
URL: http://angusfoto.blogg.se
Postat av: Sara Björk

Härligt! Hade du presskort alltså? =)

Svar: Jo precis :)
Viktoria Wigenstam

2013-07-01 @ 04:43:00
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0