Konsten att njuta!

2013-03-25 @ 10:03:00
 
Lördagen bestod av härligt väder, grillning och skoteråkning! Uppe på berget här i byn så är det sådan otrolig utsikt så bara att åka dit räddar vilken dag som helst. Vi for ett helt gäng, några av mannens syskon med barn. 
Och jag hann ladda kameran innan vi for upp också, vilket tur! Är roligare att ta lite bilder nu när våren är på intågande. Har nog under mars månad tagit fler bilder än januari och februari tillsammans, lätt!
Men det är verkligen skönt att få komma ut och koppla av lite grann, för det här är verkligen livet! Att kunna NJUTA! 
 
Som ni ser på en av bilderna lyckades jag knäppa av en liten krasch med bobben också ;) haha klockrent! 
Lite snö hann falla men vad gör det när det blir fina bilder? Jag vet, jag är lite arbetsskadad! 

Kommentarer
Postat av: Emelie Fagerberg

Vad härligt det ser ut! Norrland är ju så vackert...

Svar: Ja riktigt underbart med vårvintern faktiskt, omän man är oerhört less på alla snö så är det lite mysigt ändå. Men nog längtar man till bar mark...
Viktoria Wigenstam

2013-03-26 @ 09:46:41
URL: http://www.emeliefagerberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0