Ella

2013-05-30 @ 21:12:00
 
Underbara lilla bäbis, här är en till bild från newbornfotograferingen i tisdags med fina Ella och mamma Maria. Det kan ju knappast finnas finare objekt att se på än sovande små undeverk. Jag tröttnar aldrig i alla fall. 
 
På tal om trött, satt uppe länge igår med bröllopsbilderna från Elisabeth och Mikaels stora dag, och jag är ännu mer stolt över mig själv idag efter att ha gått igenom i princip alla bilderna, alla kanske inte är perfekta just ur en ljussättningsvinkel men känslorna, ja dom finns där och dom är där med råge. Så ljus-regler, släng er i väggen ;) hihi nu ska jag ta itu med några ytterligare bilder så jag inte blir lika sent uppe ikväll! 

Kommentarer
Postat av: Sara Björk

Åh va fint!

Svar: Tack fina du :)
Viktoria Wigenstam

2013-06-02 @ 09:06:30
URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0