Någonting positivt i eländet!

2013-05-12 @ 09:41:10
 
En liten bild på min underbara man som jag lyckades dra med ut och fota för någon kväll sedan. 
Han är ju bara för fin min älskling! Jag är så otroligt lyckligt lottad som har honom i mitt liv! <3
 
Det är tur jag har honom när saker runt omkring inte går så bra. 
Mitt favoritobjektiv, har sedan en liten tid tillbaka varit paj så det ska nu in på reparation men till råga på allt så började kameran krångla här i helgen också...mest troligt minneskortsläsaren i själva kameran som inte fungerar eftersom att inga minneskort går att använda i den kameran men dom fungerar som vanligt i min reserv. Åh så typiskt, plus att det är stressigt, hoppas verkligen att jag hinner få tillbaka mina grejer innan årets första bröllop. Bara att hålla tummarna! 
Dessutom så har också min minneskortsläsare till datorn gett upp. Visserligen ingen bra en men oerhört frustrerande när jag har bilder som ska in på datorn! Så det blir en liten kosntad där också, inte lika stor men det är inte roliga grejer att lägga ut pengar på!. 
 
Men nu får vi hoppas att allting går bra så att det är i ordning snart igen! Nu får det bara inte gå sönder mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0