Old forgotten house

2013-05-23 @ 18:31:00
 
 
Hade igår denna fantastiska fotografering tillsammans med Elin och Staffan, våra duktiga musiker här i byn. Om du ska spela in en skiva är det dom du ska kontakta! ;)
Skulle i alla fall ta lite bilder till dom till framtiden, fast på en plats tillbaka i tiden kanske man kan säga. Detta förfallna hus var en perfekt plats för denna fotografering. Har fått mig några nya favoritbilder och jag tror nästan jag överträffat mig själv lite grann på en del av dom ;) Ni kommer absolut att få se fler men här är två till att börja med.
 
Till båda bilderna: Canon EOS 50D + Tamron 28-75mm/2.8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0