Bröllopsmagasinet!!

2013-10-17 @ 22:00:00
 
Ni anar verkligen inte hur himla glad jag är just nu! Det är inte varje dag nämligen som man har med bilder i en stor bröllopstidning, bröllopsmagasinet. Ett av mina brudpar har skrivit ihop en fin text om sin bröllopsdag som jag var med och förevigade förra sommaren, och mina bilder publicerades tillsammans med texten. Så otroligt kul och jag är så rörd och glad och ja jag vet inte riktigt vad! Jag kan inte med ord beskriva hur stort detta är för mig! 
Så vill ni spana in mina bilder på nära håll, gå till närmsta butik och köp ett exemplar, eller om du bara vill ha grym bröllopsinspiration! 
 

Kommentarer
Postat av: Malin H

Gud så häftigt! Grattis! Eller, vad säger en egentligen? ;)

Svar: Tusen tack fina! Jag vet inte heller riktigt haha :)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-10-17 @ 22:58:39
Postat av: Helena

Åhh va roligt! Grattis :)

Svar: Tusen tack! Jätte roligt verkligen!!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-10-18 @ 00:31:49
URL: http://www.helenagunnare.se
Postat av: Amanda

Nä va roligt Viktoria! Grattis!! :)

Svar: Tack så hemskt mycket!!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-10-20 @ 08:58:36
URL: http://amandakuren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0