Inspelning

2013-10-26 @ 08:20:00
 
Här är lite bilder från inspelningen i torsdags. Ni kommer garanterat att få se videon sen när den är klistrad och klar! Kommer nog att bli helt grymt bra, dom är så duktiga musiker så jag tror inte att det blir annat än bra! 
 
Idag står ännu en modellfotografering på schemat, även denna kommer att bli riktigt bra tror jag, om än allt inte riktigt gått enligt planerna så tror jag det slutgiltiga resultatet kommer att bli bra ändå! Ska fotografera fina Anna som var modell på våran lilla fototräff i somras, har längtat efter att plåta den tjejen sen dess! Hi hi! På återseende. 
 
Och under morgondagen så kommer en vinnare upp från tävlingen jag hade här på bloggen. 
 

Kommentarer
Postat av: Robin

Grymt coola bilder =) Speciellt den första (Den längst upp till vänster). Är allt filmat/fotat i en fabrikslokal (lager) tro?

Svar: Tack så jätte mycket! Jo, verkstadsdelen på en fabrik så mycket grejer och stora ytor :)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-10-26 @ 12:26:37
URL: http://thegamingground.com
Postat av: Robin

Det var så lite så =) Förstod nästan det. Perfekt för industrial Metal med andra ord ^^ Fast nu är det knappast sådan musik som ni sysslar med xD

Svar: Nej dom har som inriktning lite mer indie stil men det här var lite mer för skojs skull, inte för bandet som de har. Men metal är bra grejer ;) industrial har jag inte så himla stor koll på dock..
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-10-27 @ 18:04:44
URL: http://thegamingground.com/
Postat av: Robin

Ah, jag förstår =) Ja, alltså. För mig, så är Metal min enda religion. Jaså? Då ska du helt klart kolla upp Nine Inch Nails, Rammstein, KMFDM och Ministry.

Just Ministry är tunga grejer som fan. Så är man inte van vid den typen utav musik, så kan det nog komma lite som en chock xD

Men jag älskar uncle Al och Ministry. De äger!

Svar: Ja det var kanske lite väl hårt för min del, Symphony X är väl i lagom mängd för min del, de lite äldre plattorna, senaste är jag inte överförtjust i dock.
Men man har ju lite olika smak också, annars är klassiskt väldigt bra också ;)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-10-27 @ 18:32:57
URL: http://thegamingground.com/
Postat av: Robin

Ja, alltså. Är man inte van vid den där, då blir det nog en överdos. Symphony X? De har jag aldrig hört talas om faktiskt.

Japan X, känner jag till däremot. Men det är ju J-Rock/Metal. Utan tvekan! Jag lyssnar på allt som låter bra.

Men i överlag, så är det Metal, Hårdrock och elektronisk musik för min del.

Svar: Du borde kolla upp det, men är inte säker på att det är i riktigt rätt genre. Men värt att kolla upp i alla fall! :) Dom är riktigt skickliga!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-10-27 @ 19:40:27
URL: http://thegamingground.com/
Postat av: Robin

Det tänker jag helt klart göra =) Jag lyssnade btw precis på "Paradise Lost" bra grejer som fan! Kom att tänka på Iced Earth faktiskt.

Symphony X måste jag helt klart skriva, och tipsa andra om!

2013-10-29 @ 00:34:45
URL: http://thegamingground.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0