Min söta sida

2013-10-13 @ 18:34:14
 
Om jag inte fotograferingen hade varit så stor för mig så tror ja nog att jag hade spenderat dagarna i köket istället. Att baka är någon utav det roligaste saker jag vet, man får som koppla av lite grann. Även om man stressar i bakningen så är det ändå som ett litet lugn lägger sig medan jag håller på. Haha Det må låta konstigt men det bjuder jag på. 
Vaknade igår väldigt baksugen, och det var tyvärr ett tag sedan sist så därför tänkte jag passa på att slå på stort när vi ändå skulle och hälsa på hos älsklingens syster, så det man bakar blir uppätet också! Så jag tog fram ett recept på tårtbotten och sen började experimentera. Hittade lite godskaer i kylen och skafferiet att använda till fyllning. Och bak-tokig som man är så har jag alltid bakchoklad hemma som fick agera glassyr och dekorationen ovan. Men måste erkänna att den blev ändå rätt godkänd. Är väldigt kräsen när jag bakat men det blev inte så torrt och inte hel konstiga smaker. Jag tror nog att jag ska göra om denna tårta någon gång! Sen att den såg lite rolig ut också gör ju ingenting ;)
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Mumsigt :>

Svar: Ja det var rätt gott faktiskt ;)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-10-13 @ 19:42:31
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

gott

Svar: Det var det!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-10-13 @ 20:11:02
URL: http://mohammedis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0