Porträtt i Ekotemplet

2013-10-06 @ 17:16:00
 
Under min vistelse nere i Stockholm så fick jag träffa min gamla barndomnskompis Rebecca och hennes sambo. Vi gick på dagis tillsammans fram till ca 5 års ålder nere i Jämtlad innan jag flyttade norrut. Men vi fortsatte att hålla kontakten och brevväxlade under alla år som gick. Nu är dock avståndet ännu längre då hon numera bor i huvudstaden men det gör ingenting alls. Självklart så passade vi på att ses när jag hade vägarna nedåt. Så himla roligt, det kändes inte alls som att det var så många år sedan vi sågs sist, vilket var ca 8 år sedan. Hur trevligt som helst. 
Så vi passade på att ta en porträttfotografaering i ekotemplet innan vi satte och och hade picknick i Hagaparken. Så otroligt trevligt och mysigt. Älskar sådana dagar! 
 
Och visst blev dom fina? Har fler bilder på lager som ni ska få se sen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0