Snart frisk igen = fullt sjå!

2013-10-24 @ 16:01:43
Foto: Rebecka Krispinsson
 
Efter några dagar med ihärdig förkylning så börjar jag vara på banan igen, inte riktigt redo för att träffa underbara nyfödda ännu (stor suck) men så pass att jag kan börja komma ikapp med lite jobb som jag inte haft orken att ta itu med. Fortfarande slö men helt klart bättre! Så idag har vi kör på för fullt! 
Skickat iväg massor av bilder, fotograferat badrum åt företag här i byn och ikväll ska jag till och med iväg och filma lite grann till mina kära vänner som spelar grym musik! Ska bli ritkigt roligt att påta ihop en liten video med dom. Inte vad jag normalt sett gör men jag tror att det kan bli roligt! Med lite tur kan jag lägga upp ett par bilder här sen för att stilla eran enorma nyfikenhet! Ha ha
 
Fotot ovan är taget i Luleå av min fina foto-vän Rebecka, nog längtar man tillbaka till varmare tider! Med tanke på det hemska slasket som lagt sig nu efter att snö kom igår. Inte direkt inspirerande. Nu får det gärna bli vinter på riktigt! :)
 
Men på återseende! Nu vet ni att jag lever i alla fall. 

Kommentarer
Postat av: elin wahlberg

så fin bild!

Svar: Tack till Rebecka för den :) Och roligt att du gillar den! Hon blir garanterat glad! :)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-10-24 @ 17:10:14
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0