Tjuvkik bröllopet i Stockholm

2013-09-19 @ 17:36:48
 
Här kommer en liten tjuvkik från bröllopet som jag fotograferade när jag var nere i Stockholm. Detta var utan tvivel en av mina absolut roligaste porträttfotograferingar, ni kanske ser varför?
Japp, det var får med oss i slutet när vi fotograferade porträtten, eller rättare sagt vi gjorde dom sällskap i hagen. Helt underbart! Älskar att brudparet gick med på det!
Det roliga var att så fort brudparet gick ut i hagen så ställde sig alla fåren i ett led efter dem och följde efter ända till slutet på fotograferingen där ute, då gick de stillsamt tillbaka och betade gräs haha! 
Hoppas på att få visa lite fler bilder från får-fotograferingen ;) haha Och de andra bilderna från porträttfotograferingen så klart!

Kommentarer
Postat av: Helena

Men gud alltså, jag ÄLSKAR den bilden :) Såå härlig. Ser fram emot att se fler bilder.

Svar: Tack så mycket! Ja jag hoppas jag får visa ett par bilder till i alla fall ;)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2013-09-19 @ 17:38:46
URL: http://www.helenagunnare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0