Anna i studion

2014-08-18 @ 13:01:00
Bara måste få visa er dessa godbitar från fotograferingen med Anna i fredags. Det är inte rikigt i den stil som jag för det mesta fotograferar men det är så himla roligt att få prova nya saker, och speciellt när resultatet blir så bra som detta. Är så nöjd med bilderna och jag är så glad över att få jobba med Anna. Bara synd att hon snart flyttar men vi hann ju med någora kanonfotograferingar åtminstone! Kommer att visa er fler bilder framöver med lite annan outfit (helt magisk!!!) och lite olika platser men det får komma lite senare. har lite andra bilder på lager också som jag måste färdigställa och som ni ska få se någon liten tjuvkik ifrån. 
 
Outfit: Bröllopstudion Skellefteå
Modell: Anna Olsson (blogg)

Kommentarer
Postat av: Agnes

riktigt härliga bilder!

Svar: Tack så jätte mycket!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-08-18 @ 14:02:14
URL: http://agnesbjurek.blogg.se/
Postat av: Cajsa Lindahl

tack fina du! Det är inte lätt..Men jag försöker i alla fall...Tyvärr känns det som om Gud bara testar mig hela tiden och ju mer jag ber Honom att ta mina tunga bördor blir det bara tyngre. Känner ofta för att bara ge upp! Men jag försöker kämpa....Klarar inte av att se mig själv i spegeln just nu knappt för jag känner mig så JÄVLA äcklig rent ut sagt och det känns bara som om mina vänner drar sig mer och mer ifrån mig. Linnea t ex har lovat att vara med mig hela vägen men hon försvinner mer och mer...Är livrädd att hon kommer att lämna mig när som helst!

2014-08-18 @ 18:57:03
URL: http://cjssong.blogg.se/
Postat av: Cajsa Lindahl

jo då jag förstår va du menar. :)

2014-08-18 @ 19:38:06
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0