Förberedelser

2014-08-28 @ 11:20:46
Här är ett par bilder från bröllopet jag var med på strax utanför Boden. Sofie hade en helt fantastisk klänning och underbara människor runtom som gjorde dagen helt magisk. Jag är så otroligt tacksam över att jag fick vara med hela deras stora dag. Hotellrummet var väl kanske inte optimalt i ytrymme och ljus för att fotografera förberedelser i men då är det tur man är flexibel och ändå får ut fina bilder. Är så nöjd med dem och ni kan väl kanske förstå varför. Det blev ett härligt sprött ljus och med Sofies fina vänner och familj i samma rum så var stämningen helt otrolig! Även min kära assistent Angelica fick plats där inne. Inte illa alls!
 
Håller tummarna för att jag får lika många fina bröllopet att föreviga nästa säsong. Kommer som det ser ut nu att jobba i slutet på nästa bröllopssäsong (from ca juli-augusti och framåt) så då finns det möjligheter att boka in mig! Hoppas hoppas. Det är verkligen detta jag älskar att få göra så jag är redan otroligt sugen på att se vad 2015 har att erbjuda! 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

Så fint!!

Svar: Tack så mycket! :)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-08-29 @ 11:52:42
URL: http://matildays.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0