Spetsdetaljer

2014-08-13 @ 21:28:09
Idag så har bilderna från detta bröllopet fått pryda min skärm. Det är väldigt tråkigt när redigeringen tar slut och man måste gå vidare till andra jobb att slutföra, men självklart är det ju oerhört kul att få leverera bilderna till paret. Tur att det väger upp, annars skulle jag nog aldrig bli klar med något jobb. Man vill som gotta sig i bilderna så länge som möjligt. Men har i alla fall idag haft en fotografering med en otroligt söt liten tjej som nu får ta över i lightroom. Fullt sjå! Och på fredag så är det dags för fotografering igen med Anna Olsson, det kommer att bli otroligt bra, det känner jag på mig! 
 
Boka mig som bröllopsfotograf 2015? Kontakta mig och få en fin extragåva. 
www.viktoriawigenstam.se 

Kommentarer
Postat av: OSLOFRU

Fina detaljer på den bröllopsklänningen

Svar: Ja visst var det, hennes klänning var verkligen helt fantastiskt vacker!!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-08-13 @ 21:35:13
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0