Total lycka och Smash

2014-08-07 @ 12:57:33
Dagen börjar i total lycka! Hur underbart är det inte när man öppnar mail från kund och får höra hur nöjda de är? Jag är verkligen lyrisk och jag är så himla glad över att bilderna från just den fotograferingen kommer att synas på hemsidan framöver.
Idag går även en leverans på nyföddbilder iväg samt färdigställande av sista bröllopet för säsongen. Har även trillat in någon bokning inför nästa vecka så nu håller vi tummarna för att lilla bebisen i magen inte vill titta ut alldeles för tidigt ;) Bara ca 4 veckor kvar innan beräknad ankomst! 
 
Kollaget ovan är från min senaste tårtkalas/smash the cake fotografering med söta lilla Vega. Även storebror fick vara med och smaka lite på ett hörn, inte honom emot. 
Tårtan kommer från Café LÀmanda i Arvidsjaur, gjord av duktiga Amanda Stenmark.
 
Men nu så ska jag ta och återgå med lite redigering innan det eventuellt blir åska som väderprognosen lovat. Bäst att jobba medan man kan!
Hur spenderar ni eran dag idag? 

Kommentarer
Postat av: Lydia Elstig

fina bilder!

Svar: Tack så jätte mycket!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-08-11 @ 17:54:29
URL: http://lydiaelstigs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0