Fototips - Nyföddfotografering

2014-02-02 @ 14:37:00
 
 
Här kommer ett par snabba tips till er som har tänkt prova på nyföddfotografering. I detta klippet så ger jag en del ideer som kan vara bra att tänka på innan och under en fotografering. Inte så mycket om inställningar och sådant denna gång men jag håller på att försöka utforma en webkurs inom detta område, en lite mindre så all ytterligare nyttig information och fler videoklipp kommer att komma när kursen släpps under våren någon gång. 
 
Hoppas ni blir inspirerade och får ett par extra tips som ni kanske inte har tänkt på förut. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej skulle du inte kunna skriva ett inlägg om hur du typ "softar" dina bilder? Alltså hur du redigerar dem sådär härligt! hoppas du förstår hur jag menar!

Svar: Hm... tror att jag förstår på ett ungefär. om du ser mitt svar så kan du gärna få leta fram någon bild så jag kan se lite mer konkret hur du menar med det :) Bara så att jag inte visar något helt annat om jag ska göra ett inlägg om det :) Tack för din kommentar!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-02-04 @ 15:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0