Gröna gräsmattor och varma hjärtan

2014-01-10 @ 15:31:44
 
Träffade och fotograferade hela denna stora familjen i somras. Bilderna säger väl det mesta, fantastisk familj som jag har haft äran att träffa förut men då i studio. Hela familjen är så varm och go, jag fick till och med stanna på lite fika efteråt. Det är fotograferingar som dessa som får en att skina upp och verkligen ge järnet på varenda fotografering för att man blir så otroligt inspirerad och sprudlande av glädje. Om jag inte sagt att jag älskar mitt jobb tillräckligt redan så måste jag nog faktiskt göra det igen. Jag kunde inte vara mer tacksam över att jag faktiskt får göra detta och att jag får fortsätta med det. Tusen tack alla fina kunder! Och en liten extra kram till framiljen granström som förgyllt min sommar lite extra <3

Kommentarer
Postat av: Anita Vernersson

Jättefina bilder! Känner igen delar av familjen var arbetskamrat på K4 med Gudrun och Manne,dottern Kristina? känner jag igen, men dom andra har förmodigen hunnit förändras för mycket på ca 24år :)

Svar: Det stämmer nog väldigt bra :) Det har de garanterat gjort, men du gjorde bra igenkänning ändå :)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-01-10 @ 15:58:26
Postat av: Sofia

Härliga bilder :-)

Svar: Tack så jätte mycket!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-01-10 @ 20:07:15
URL: http://lovejournal.blogg.se/
Postat av: Dallia K

Du har verkligen tagit fina bilder, man känner av all värme och kärlek!

Svar: Tusen tack, vad glad jag blir!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-01-11 @ 00:18:57
URL: http://theonefromtheclouds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0