Vinterinspiration

2014-01-31 @ 20:57:01
Idag kände jag att mina avtryckarfingrar hade stor abstinens och behövde få komma ut och klicka av lite bilder. Lägligt nog så hade min fina vän och svägerska vägarna förbi så vi gick så klart ut och frös fingrarna av oss en stund. Sanna kämpade hårt som vanligt och blev precis lika fin som alltid! 
Och vad kan vara bättre än att avsluta med lite trevligt prat och en stor värmande kopp varm choklad efteråt, det värmer verkligen gott. Nu har min inspiration stigit till max så det kommer nog att bli en del fotande igen. 
Det är lite lätt att tappa stinget lite grann när det är mörkt och kallt ute men nu går min hjärna och ideér på högvarv! :)

Kommentarer
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

gud vilken vacker bild!

Svar: Tusen tack!! :)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-02-07 @ 16:40:48
URL: http://efji.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0