Detaljbild

2014-07-09 @ 08:20:52
Detaljbild från årets heldagsbröllop med underbara Sofie och Hans. Här en bild på deras dotters fantastiskt gulliga små skor och en liten skymt av klänningen. Jag kommer att visa er mer bilder från detta bröllop längre fram men det tar jag nog efter semestern. För hör och häpna jag har semester nu! 
Måste erkänna att det verkligen känns underligt och jag har redan hunnit kolla mailen som vanligt. Det tar nog ett par dagar att komma in i semester-mode men mina förhoppningar är goda. Ska redigera klart ett par jobb här idagarna så kan jag sen ta ledigt fullt ut. Hoppas jag! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0