Helt underbara skor!

2014-06-17 @ 11:10:31
 
Jag kan inte slita mig från att visa den här detaljbilden från i lördags. Helt fantastiskt härliga skor med en liten passade text under. Även brudgummen hade skor med text men som löd "Me to". 
Sitter för tillfället men en låda av mina nya visitkort (älskar dom) och förbereder lite leveranser, det blir till och med hemkörning idag! Inte varje dag, men när man ska till orten där kunden bor så kan jag ju lika gärna passa på så klart.
Nu ska jag ta och göra i ordning allt och sen redigera lite fler bilder på gulliga Ellen innan lunch. Ha en fin dag alla läsare! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0