Sommarlängtan

2014-03-03 @ 09:31:14
 
Som kraftig kontrast mot inlägget jag la upp igår så kommer här en ljuvlig sommarbild som jag tog i somras på denna fina syskonskara. 
Jag måste faktiskt erkänna att jag längtar oerhört mycket till sommar och gröna gräsmattor igen, trots alla irriterande mygg som surrar runt så saknar jag värmen och allt som hör till. Får i alla fall trösta mig med att vi brukar ha en fin vårvinter också, men det är ju klart inte riktigt lika härligt som sommar ;)
 
Glöm förresten inte bort att jag har uppe både sportlovserbjudande (gäller endast denna vecka) och newbornerbjudande som gäller under hela mars. Klicka in er på HEMSIDAN för att kolla in lite mer eller boka.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vad härlig bild!

Svar: Tack så mycket! Roligt att du gillar den :)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-03-04 @ 15:09:56
URL: http://mathildaahlberg.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0