Oscar 1 år - Lugnet före "stormen"

2014-05-05 @ 18:55:00
 
Här har ni honom, Oscar, den söta lilla nyblivna 1-åringen som besökte studion innan helgen. Vid en smash the cake fotografering som jag skulle ha så ingår även lite bilder innan i "normalt" utförande också så att man får lite mer än bara kladdiga tårt-kraschar-bilder. Och hur söt får man inte vara då? Tala om att han verkligen kan charma sin fotograf ;) Har suttit och jublat över bilderna här hemma, han är så fin. Lite senare framöver så ska ni även så klart få se lite kladdiga bilder. 
 
Hade ju igår också en gravidfotorgrafering och vilket fotografering sen!! Har nog tagit några av mina bästa gravidbilder någonsin faktiskt. inte för att skryta men jag är så otroligt nöjd! Dock så får ni hålla er lite till innan ni får se dom bilderna här på bloggen. Även bröllopsmötet var helt fantastiskt. Jag längtar så oerhört mycket efter deras bröllop! Äntligen sätter säsongen igång igen, om än den blir lite kortare än normalt så känns det ändå helt underbart!
 
 

Kommentarer
Postat av: fotografvesna.se

underbara bilder

Svar: Tusen tack! Vad roligt att du gillar dom! <3
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-05-06 @ 10:53:34
URL: http://fotografvesna.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0