Romantik

2014-10-03 @ 10:54:58
Modell: Anna Olsson (LÄNK)  -  Klänning/Kjol: Bröllopstudion (LÄNK)
 

Här är en utav mina favoriter från studiofotograferingen med Anna tidigare i sommar, är lite blöt i ögat över att denna lilla damen har flyttat längre bort men vi har förhoppningar över att kunna styra upp en fotografering nästa gång hon kommer upp igen. Det är så otroligt roligt att samarbeta med så duktiga människor och Anna är verkligen utöver det vanliga. Så alla fotogafer nere i Östersund som läser detta, kontakta Anna! ;)

Kommentarer
Postat av: Catherine N

Kan förstå att du kommer sakna så fin modell men med din blick så är jag övertygad om att du hittar andra. Kanske inte lik men säkert bra. I takt med att du utvecklas så kommer dina modeller att ändra skepnad, tror iaf jag. Det viktigaste är att du S E R människan och är det något du gör så är det just det.

Svar: Tack för dina fina ord Catherine! Ja självklart hittar jag fler att samarbeta med, det är jag övertygad om, lite tråkigt bara ;) hihi nä men det finns måånga talanger där ute som jag kommer att jaga ikapp, som både har personlighet och charm ;)
Fotograf Viktoria Wigenstam

2014-10-07 @ 11:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0