Renovering av hemsidan

2014-09-19 @ 10:28:00
 
Har här i dagarna suttit och knåpat på med hemsidan. Kände att det var dags för en helrenovering eftersom jag äntligen har hittat min huvudinriktning när det kommer till fotograferandet, bröllop. Det är det som jag vill lägga allt mitt krut på och komma någon vart med. Det känns verkligen så bra och det är ett beslut som sitter mig varmt om hjärtat.
Självklart så kommer jag att ta emot andra typer av bokningar såsom porträtt, nyfödda företag osv men bröllop kommer att ligga på prio ett. 
För att nu fira nya hemsidan så har jag bestämt mig för att släppa ett litet erbjudande. Alla som bokar mig som bröllopsfotograf för 2015 (sensommaren/hösten/vinter) innan årsskiftet erhåller en extra fotograferingstimme inkl tillhörande bilder. Unikt erbjudande för alla blivande brudpar som vill ha minnen för livet att glädjas utav. 
 
Så in och kika på nya hemsidan www.viktoriawigenstam.se och kika, eller kanske till och med skicka iväg en bokning! Det skulle göra min dag än bättre än den redan är (haft en otroligt mysig liten tjej i famnen idag).
 
Vad tycker ni om makovern? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0