Stuck in nature

2015-04-04 @ 20:25:49
 
Modell på bilden är duktiga Anna Olsson som ni har sett så många andra gånger, här är vårt senaste samarbete, och vår montagebild som äntligen bev klar, jag kommer att lägga upp en liten behind the scenes bild för den här fotograferingen också men den får ni vänta med ett litet tag :) 
Sen har jag roliga nyheter, min allra första montagebild ska mest troligt få vara med i en spansk (tror jag) tidning, jag är så otroligt glad så nu håller jag tummarna för att det blir av och att jag får tag på ett ex :) 

Kommentarer
Postat av: Cajsa Lindahl

Hejsan snygging! jag är tillbaka i bloggvärlden efter flera månaders uppehåll och dåligt bloggande. Back like never before. ;-)

Svar: Välkommen tillbaka! Hoppas du får må bra nu vännen <3
Fotograf Viktoria Wigenstam

2015-04-08 @ 20:05:23
URL: http://cjssong.blogg.se/
Postat av: Cajsa Lindahl

mär bättre i alla fall :) men nu under sommaren kommer det nog vara en lite bättre period. jag hoppas bara att det kommer bli så... :P

2015-04-13 @ 13:29:53
URL: http://cjssong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0