Vila och åter vila

2015-04-22 @ 10:27:57
 
Just nu känns det lite som på bilden ovan, vill bara kryp in i något varmt och vila. Har haft en bitande förkylning sedan i lördags, den är väldigt seg och vill inte alls ge med sig. Rösten blev förstörd redan igår så jag pratar inte så mycket alls idag. Hostan har gjort att jag rent utav får ont varje hostning som kommer, feber börjar lugna sig, känner bara av den ibland men annars är det bra! ..... skulle haft bröllopsmöte idag men tyvärr inställt, svårt att sitta och diskutera med en trött fotograf som knappt kan prata :) haha!
Men ska fortsätta dricka mitt te och kurera mig, nu får det vara nog! 

Kommentarer
Postat av: LIENE

Krya på dig! Du kanske har sama virus som mig då. Många här på Gotland har det. ont i halsen, tröthet.
Jättefin bild.

Svar: Ja det är nog något som verkar vara segt att ta död på…hostar fortfarande men klart bättre :) Tack!
Fotograf Viktoria Wigenstam

2015-05-01 @ 09:24:59
URL: http://liene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0