Workshop-nyhet

2015-08-13 @ 08:35:00
 
Idag lanseras äntligen min första workshop! Det blir en liten mjukstart men jag tror att det kan komma att bli succé! Det är i alla fall förhoppningen! Så kl 17.00 är det dags för er att hålla fingrarna på tangentbordet för då finns anmälningsformuläret uppe på hemsidan. HÄR
 
När: 26 september 2015
Tid: 15.00-18.00
Var: Glommersträsk 
Antal deltagare: 4st

Förkunskaper: Att kunna hantera grundinställningarna är en förutsättning, men inga övriga krav, ni kommer att få hjälp och vägledning på plats.

Så går det till: 
Vi träffas kl 15.00 i Glommersträsk där vi åker iväg till vår första location med vår modell som är stylad och färdig. Jag gudiar er på plats och ni får alla fotografera modellen. Så att ni alla får bra bilder. Vi fotograferar på en eller två till locations och då byter modellen outfit så att vi får varierade och stämningsulla bilder. Vi avslutar med lite fantastiskt motljus som ibland kan kännas klurigt men jag lovar att ni kommer att gå därifrån med magiska bilder och vi kommer att skratta massor. 

Bilder: 
Efter workshopen så får ni mer än gärna skicka bilder till modellen, ni får även använda de i portfolios, marknadsföring osv. Vid publicering i tryck utöver egen marknadsföring skall modellen tillfrågas. 

Betalning: 
En faktura skickas med betalningsvillkor på 14 dagar efter kursen. Fakturan skickas via mail. 


Pris: 990:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0