Vackra Anna

2015-01-13 @ 16:03:58
 
Här är en bild på finaste Anna som var med som modell på vår fotografering tillsammans med Nixa Design som har bidragit med den fantastiska klänningen som Anna har på sig.
Jag insåg just att jag inte skrivit här sen före jul, det har varit väldigt fullt upp och jag har helt enkelt varken haft tid eller direkt lust för att blogga. Men ska komma i lite rutiner nu igen, hoppas jag. jag har sagt det så många gånger förut men jag hoppas på att det verkligen blir så nu, har så mycket bilder att visa er!
 
 
Men tillbaka till bilden ovan.
Klänning: Nixa Design
Smink: Imaan Aiddai
Hår: Viktoria Hansson
Blommor: Interflora Aridsjaur
Smycken: Hellgrens i Arvidsjaur (Smycka) 
Modell: Anna Reinholdsson
 
 
In whom we have redemption through his blood, even the forgiveness of sins - Kol. 1:14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0