De första sommarkänslorna

2015-06-09 @ 18:53:53
 
Igår vaknade jag av väckaren 05.00 för att bege mig iväg på en fotografering tillsammans med fina Anna som ni sett förut och hennes Rasmus. Vädret så allt annat än lovande ut och kylan bet sig fast i fingrarna bara av att gå utanför dörren. Men som man säger, det finns inget dåligt väder ;) Väl framme i Skellefteå så upphörde regnet och vi fick fotografera i relativt ok väder, trots kylan. Bilden ovan är en från alla gårdagrens mgiska bilder. Åh vad jag längtar efter att få visa er mer. Men jag ska försöka hålla mig lite grann. 
 
Närmsta dagarna är det packning och förberedelser som väntar, för till helgen så åker jag ner yill Dalatrna för att föreviga ett bröllop. Det ska bli så himla kul, och ska även passa på att träffa litegamla barndomsvänner när jag ändå är där. Det kommer att bli en toppenhelg! Längtar oerhört mycket. Så bilder från det lär ni nog också få se, men mer om det efter helgen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0