Högsäsongen har startat

2015-06-01 @ 12:18:16
 
Jag erkänner, jag är inte alls aktiv här på bloggen, har så ,mycket att göra om dagarna, är det inte jobb, efterarbete eller hushållsarbete så är jag ute på gården och knogar på, det är som dom tiderna nu. Men mycket tid läggs på jobb just nu, det är bal och studenttider, gräset börjar äntligen grönska och utefotograferingarna börjar ta plats. Nästa vecka åker jag på bröllop i Dalarna och som jag längtat! Kommer att bli alldeles underbart :) 
Jag ska försöka komma ihåg att titta in här lite oftare och visa er mer bilder men jag kan inte lova :)

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fin klänning :D

Svar: Ja den var oerhört vacker
Fotograf Viktoria Wigenstam

2015-06-01 @ 16:54:54
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


© Viktoria Wigenstam
Blog designed by Tasnim E
RSS 2.0